prezentace v TeXu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jan 11 12:36:03 CET 2005

Dobry den i Vam,

S timto problemem nemam zadne zkusenosti, pouzivam prakticky vyhradne
vektorove obrazky.
Nejjednodussi by asi bylo prejit na Beamer, ktery lze prekladat pdfTeXem.
Zalezi asi na tom, jakou verzi PS mate nastavenou pri prevodu obrazku do
EPS.
Starsi verze umely jen nekomprimovanou bitmapu, a pri dalsim prevodu do PDF
uz to tak asi zustane.

Velikost souboru ale nemusi byt primo pricinou pomaleho vykreslovani.
Nekomprimovana
bitmapa se sice dele nacita, ale uz se nemusi zpracovavat
(dekomprimovat), takze se
muze vykreslit i rychleji. Zalezi na rychlosti media, z ktereho
prezentaci nacitate.
Pokud z pomale diskety, bude samozrejme velikost znacne na prekazku,
pokud z rychleho
HD, muze byt dekomprimace kratkeho souboru ve vysledku delsi nez jen nacteni
dlouheho souboru.

Myslim ale, ze rozhodujici vliv na rychlost vykresleni bude mit neco
zcela jineho:
potreba prerastrovani obrazku do jineho rozliseni. Asi by bylo vhodne si
predem
pripravit fotky ve vhodnem rozliseni pro projektor, aby se nemusely
prerastrovavat.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc