prezentace v TeXu

Tomas Kapal tomas at foo.cz
Tue Jan 11 12:00:42 CET 2005

Dobry den
mel bych take jeden dotaz ohledne prezentace v LaTeXu. Zkousel jsem
udelat prezentaci pomoci prospera. Narazil jsem ovsem na jeden zasandni
problem, ktery se mi nepodarilo vyresit. Jelikoz prospero nepodporuje
pdftex, musel jsem fotky, ktere jsem chtel pouzit v prezentaci mit v eps
formatu. Asi je to lame dotaz, ale neprisel jsem jak to udelat jinak.
Fotky v eps jsou samozrejme vetsi nez ve formatu jpg. A s tim nastal
hlavni problem, ze po konverzi prezentace do formatu pdf (pomoci
dvipdfm) se prezentace v pdf stala hodne velka a prohlizeni jednotlivych
slidu, kde byly fotky se stalo velice zdlouhavym a pro prakticke pouziti
absolutne nepouzitelne.
Muzete mi prosim vas nekdo rict, kde jsem udelal chybu nebo jakym
zpusobem toto lze provest.

Predem dekuji za odpovedi

S pozdravem
Tomas Kapal