zvacseny \int

Josef Polách josef at polach.org
Sun Feb 20 19:31:04 CET 2005

Dne pá 18. února 2005 13:41 Rudo Blasko napsal(a):
> zdravim,
> chcem sa opytat ako sa da zvacsit znak integralu na lubovolnu
> vysku (obrazne povedane aj na pol strany),
> napr. aby pokryl aj zlozitejsie zlomky

Něco podobného jsem kdysi dělal se složenou závorkou, velikost jsem měl ale
určenou "ručně" (samozřejmě se dá výška vboxu zjistit přesně):

\catcode`\@=11
\def\n at space{\nulldelimiterspace=0pt \m at th}
\def\Biggg#1{{\hbox{$\left#1\vbox to 41pt{}\right.\n at space$}}}
\catcode`\@=12

Použití:
$\Biggg\}$

> dakujem   r.blasko

Rádo se přihodilo

Pohoda, hezký den

--
Josef Polách, http://www.polach.org
Bez virů (bez Windows)/No virus (no Windows)