Zmenseni tabulky

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Feb 15 08:18:55 CET 2005

Dobry den,

On Fri, 11 Feb 2005, [ISO-8859-2] David Prášek wrote:

> Jeste jednou dobry vecer,
> tak tisk na sirku jsem zvladl. Ale mam jeste jeen dotazek,
> pri tisku se mi nevytiskne pulka posledniho sloupce.
> Existuje v latexu nejaky prikaz ktery ohraniceny objekt
> zmensi v urcenem pomeru.

Myslim, ze sam LaTeX (TeX) to neumoznuje, ale mozte to zariadit cez PS.
Malo by fungovat, ked vlozite pred tabulkou \special{ps: 0.8 0.8 scale}.
Tych 0.8 som dostal po prezreti Vasej tabulky. Takto sa zmesti na A4.

Druha moznost je zmnensit font. To by sa dosiahlo az s \scriptsize.
Podla mna vsak tabulka vyzera lepsie, ked sa zmensi cez PS.

GRAPHICX nepoznam (pouzivam stale LaTeX209, mozno ani plainisti ho
nepouzivaju), takze takto si jednoducho pomozem. Ked este mam dalsi
material, tak vratim spat scale - teraz \special{ps: 1.25 1.25 scale}.

Zdravi
Ladislav Bitto