problem s doinstalaci TeXlive pod Win

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Mon Feb 14 11:47:12 CET 2005

On 14 Feb 2005 at 10:05, Zdenek Wagner wrote:

> Z textu v dialogu se zda, ze to chce cestu k lokalni instalaci TL, ale
> neni tomu tak. Chce to cestu k instalaci na CD.

Dekuji za upresneni - zkousel jsem ruzne kombinace, ale nefunguje to.
Vzhledem k tomu, ze to drive fungovalo, mam obavu, ze se mi sype
pocitac jako takovy (nektere dalsi aplikace se mi prestaly spoustet a
padaji na chybu "Cannot find SHELL.DLL", ktery jsem rucne nasel
apod.)

Jeste jednou dekuji a jsem s pozdravem

Viktor Patras