Pocesteny TeXlive

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Feb 10 16:58:08 CET 2005

On Thu, 10 Feb 2005, Petr Mandys wrote:

> Preji hezke odpoledne!
>
> Chtel bych se zeptat na situaci ohledne ceskeho klonu distribuce TeXlive.
> Vsem svym znamim, kteri si TeX instaluji (typicky kvuli psani diplomove
> prace) ji vrele doporucuji. Protoze posledni lokalizovana veze TeXlive je
> z 21. rijna 2002 (coz mimo jine zpusobuje problem pri vytvareni
> formatoveho souboru pro LaTeX -- prilis stare zdrojove soubory), chtel
> bych se zeptat, jak to vypada s lokalizaci aktualni verze TeXlive.

Ja jsem uspesne instaloval TeXLive 9/2003 v Linuxu i ve Windows,
nejnovejsi verzi jsem jeste nemel cas vyzkouset. Zatim se ke mne jen
doneslo, ze ve windowsove verzi jsou s cestinou problemy. Asi je to tim,
ze Fabrice Popineau nestihl verzi pro Windows udelat, takze se distribuuje
ProTeXt. Asi se na CD dostala nejaka mezinarodni distribuce, kde se s
cestinou a slovenstinou moc nepocita.

> Dekuji
>
> S pozdravem
>
> Petr Mandys