Spravodaj; landscape tlac

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Feb 8 14:18:28 CET 2005

On Tue, 8 Feb 2005, Pavol Kucerak wrote:

> Hmmm... Nerozumiem dobre ako. Prosim, mozte trochu podrobnejsie?
> Vdaka.

Napr. (pisem len z hlavy, takze treba to odskusat):

\font\ja csr12 at 3cm
\special{landscape}
\def\nadpis{\parbox[t]{90cm}{\ja idem domov, ale este nieco vybavim}}

\nadpis
\newpage\hspace*{-28cm}\nadpis
\newpage\hspace*{-58cm}\nadpis

ked to prelozite, mali by ste mat tri strany lezato (ak text je taky
siroky - neskusal som, iba pisem). Mozte hned tlacit a potom zlepit.

Posledne tri riadky mozte dat do dalsieho makra \celynadpis (pripadne
si odladit dlhsie a vyssie strany).

Zdravi
Ladislav Bitto