problem s doinstalaci TeXlive pod Win

Viktor Patras viktor.patras at post.cz
Fri Feb 11 20:57:08 CET 2005

Vazeni pratele,

pred casem jsem z originalniho instalacniho CD od CSTUGu
nainstaloval TeXLive7 na Windows2000 a vse fungovalo.

Kdyz jsem potreboval doinstalovat nejaky balicek, vsunul jsem
instalacni CD, z nabidky Start / ... / TeXLive / Maintenance / Add TeX
Package jsem spustil pruvodce, kde v Source Directory mam CDROM,
v CDROM/Local depot for files at tam mam, co tam mam (bud cestu
na CD, nebo - co jsem si myslel, ze je spravne - cestu k lokalni
instalaci TeXLive na C:\Program files\TeXLive) tak mi to vzdy skonci
na hlasce

Error: can'n find the ...texmf\tmp\binary TMP directory.
Error: can'n find the ...texmf\tmp\scheme TMP directory.

Misto tecek je tam vzdy cokoliv, kam to nasmeruji. At jsem vybiral
adresar TeXLive na lokalnim disku, nebo jen pismeno CD mechaniky,
stale to hlasi tuto chybu. Nasledne se v pruvodci objevi okno Packages
Selection a bud je tam "Unknown" a zadny strom (v pripade vyberu
smerovani na CD), nebo se tam objevi strom balicku, avsak zadny z
nich neni zaskrtnuty (v pripade vyberu smerovani na lokalni adresar s
instalaci).

Zda se mi, jako by ten pruvodce nenasel informace o tom, co bylo
nainstalovano, ale nevim proc. Nic jsem nemazal. Resp. nevim, ve
kterem souboru by to mohlo byt ulozeno, abych se rucne presvedcil, ci
tam je, nebo neni.

Predpokladam, ze na prvni strane pruvodce ma byt v EditBoxu
"CDROM / Local depot for files" cesta na c:\Program files\TeXLive - je
muj predpoklad spravny?

Nesetkal jste se uz nekdo s timto problemem?

S pozdravem

Viktor Patras