cesky navod pro proTeXt-na MiKTeXu zalozene distribuce TeXu pro Windows

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Feb 11 13:32:09 CET 2005

On Fri, Feb 11, 2005 at 01:31:28AM +0100, Antonin Karolik wrote:

> [...]
> spokojeny nebudete. Pokud jsem se dobre dival, nenasel jsem odkaz napr. ani
> na hlavni stranku http://www.miktex.org (jak ve FAQ, tak ani na jinych
> strankach CSTUGu). Timto nechci v zadnem pripade utocit a podkopavat praci
> tech, kteri FAQ a stranky CSTUG vytvareli a dosud vytvareji. Techto lidi si
> vazim a velice si cenim toho co (nejen) pro CSTUG delaji. Jen si myslim, ze
> by tam tyto odkazy a informace chybet nemely. V tomto smeru jsem chtel i ja
> prispet svym navodem troskou do mlyna (i kdyz se nepovazuju za extremniho

A byl jste autory CSTUG FAQ ci webmasterem odmitnut pri konkretnim
navrhu na zmeny?

> Omlouvam se, odkaz ktery jsem mel na mysli
> (http://fyzika.fme.vutbr.cz/~zlamal/texins.txt) je funkcni - pokud vydrzite
> dele cekat. Nicmene jeho obsah je dnes jiz neaktualni.

Navrhnete prosim novou dikci prislusneho odstavce v CSTUG FAQ
a poslete ji autorum.

Mam na mysli http://www.tug.org/protext/

> Pokud myslite MiKTeX ISO image,
> tak to je volne dostupne (i pro necleny CSTUGu) z adresy
> http://tug.org/ftp/tex/miktex. O zadnem jinem cd zatim informace nemam.
> Jestli mate na mysli jine cd, pak Vam za ne budu vdecny (napisu e-mail).

Viz vyse -- tim jsem chtel jen upozornit na to, ze nelze rict, ze
CSTUG svym clenum nedoporucuje miktex -- naopak kazdemu clenovi
dorucil do schranky CD s distribuci pro windows, ktere je na miktexu
postavene.

> Rozsireni navodu v principu je mozne. Otazkou jen zustava, kdy budu mit cas
> ho realizovat.
Myslim, ze cesky navod by po vzoru texlive bylo vhodne vytvorit.

> Pro dalsi diskuzi na toto tema navrhuji vytvoreni noveho "tredu", zda se mi,
> ze uz jsme OT.
Stalo se.

s pozdravem
--ps