Kritika cslatexu

Petr Tesarik petr at tesarici.cz
Wed Dec 14 17:36:30 CET 2005

Dne 12/14/05 v 13:58:55 (+0100), Zdenek Wagner napsal(a):

> O tomto problemu se vi. Nelze pouzit jen \chardef, protoze prave uvozovky
> maji v ruznych kodovanich ruzny kod, musi se tedy jit pres XXenc.def, ale
> ten kerning by snad osetrit slo.

Problém není v různých kódováních.  Kdyby ten kód vypadal takto:

\DeclareTextSymbol{\crqq}{IL2}{255}

s kerningem by problém nebyl. Ale pravé uvozovky by změnily
\spacefactor podle svého \sfcode, zatímco současná definice
\spacefactor zachovává. Moje otázka spíš směřovala k tomu, jestli je
to zachování \spacefactor v sazbě k něčemu dobré, nebo je to tam jenom
zkopírované z nějakého jiného jazyka, kde se to tak používá.

Ví to tu někdo?

S pozdravem,
Petr Tesařík