\renewenvironment

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sun Dec 11 19:56:15 CET 2005

On Sun, Dec 11, 2005 at 07:34:02PM +0100, teta Berta wrote:
> Zdravim,
> potrebuju vysazet vsechny tabulky mensim fontem, tak jsem ze souboru report.cls zkopiroval radek
>
> \newenvironment{table}
>                {\@float{table}}
>                {\end at float}
>
> a v nasledujicim tvaru jse to dal do hlavicky dokumentu
>
> \renewenvironment{table}
>                {\@float{table}\small}
>                {\end at float}
>
> pri vlozeni tabulky ale dostavam chybu
>
> ! LaTeX Error: \begin{table} on input line 175 ended by \end{@}.
>
> Nevite, co delam spatne?

Přinejmenším musíte před ten \newenvironment dát
\makeatletter aby se z @ stalo písmeno (a za něj
\makeatother, který to vrátí zpět).  Teď to zjevně
\end at float bere jako \end + @float, ne jako jedno marko.

Cokoli, kde se objevují vnitřní makra LaTeXu, která mají
v název zavináč, je zapotřebí obalit \makeatletter ...
\makeatother.

Yeti

--
That's enough.