Obraceni pdf

Rudo Blasko beerb at frcatel.fri.utc.sk
Tue Dec 6 08:35:06 CET 2005

---Reply to mail from Jaromír Kuben about Obraceni pdf

> Vyrabim pomoci pdftexu skripta.
> Je prosim mozne nejak jednoduse docilit, aby byl cely text
> zrdcadlove otocen (pro tisk blan)?
> Mam predstavu dat do zahlavi nejakou transformaci.
> Dekuji.
> Zdravi
>                  Jaromir Kuben

ja som to kedysi tlacil pomocou postscriptu a to tu uz bolo v minulosti riesene:

zkuste do *.ps pridat za %%BeginProcSet: [neco]   radek

/bop-hook { 500 -50 translate -1 1 scale } bind def

kde hodnoty [500 -50] urcuji umisteni XY na strance

alebo do zdrojaku *.tex pridat pred begin{document} radek

\special{!userdict begin /bop-hook { 590 1 translate -1 1 scale } bind def end}

zdravim rb