Problemy s libpng

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Wed Aug 31 11:07:32 CEST 2005

BruXy wrote:

> Po upgradu vse funguje tak, jak ma, dokonce je videt znacne zrychleni
> prekladu.
>
> Jeste bych mel jeden dotaz, v jakem konfiguracnim konfiguracnim souboru
> nastavit pdfoutput=1, tak aby pdfcslatex generoval automaticky pdf a ne
> dvi a nemuselo se to specifikovat na zacatku souboru?

Nejjednodussi je vytvorit pdfcslatex.ini s obsahem
\input pdftexconfig.tex
\input cslatex.ini

Pokud soubor pdftexconfig.tex ve vasi distribuci neexistuje, vytvorte
jej s obsahem \pdfoutput=1

Pak v fmtutil.cnf zmente na radce tykajici se pdfcslatexu cslatex.ini na
pdfcslatex.ini a pregenerujte format
fmtutil --byfmt pdfcslatex

Vit Zyka

> Dekuji

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com