Problemy s libpng

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Tue Aug 30 13:20:38 CEST 2005

BruXy wrote:
> Dobry den,
>
> mam problem s pdftexem a vkladanim obrazku ve formatu PNG. Zajimave
> je, ze se projevuje nahodne u nekterych souboru se kterymi ovsem neni
> zadny problem. Obcas se stane asi v 20% prekladu, ze preklad zkonci na
>
> <./software/obr/slant1.pnglibpng error: incorrect data check
>
> Error: pdftex: libpng: internal error
>  ==> Fatal error occurred, the output PDF file is not finished!

Nepisete to nejdulezitejsi: vezi pdf(e)texu, kterou pouzivate. Pokud
1.21a, pak budete muset upgradovat alespon na 1.21b nebo nejlepe na
1.30.0. Momentalne nedoporucuji posledni 1.30.2. Tyto verze pouzivaji
nove pnglib a obsahuji podporu pro pruhledne obrazky, 16bitove i s gamma
korekci. V 1.21a je pnglib chyba.

Vit Zyka

> Obrazky na kterych se to projevuje jsou poradku, resp. gqview, display
> nebo gimp nehlasi zadny problem pri jeho otevreni. Uz jsem zkousel i
> proverit pamet pocitace memtest86, ale zadna chyba nebyla nalezena.
>
> Pouzivam libpng-1.2.8-1.fc3 z balicku pro Fedoru Core 3.
>
> Nesetkal se nekdo s podobnym problemem? Zajimave je, ze chyba se zacala
> projevovat az od chvile vetsiho nabobtnani prekladaneho textu a bohuzel
> [...]

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com