footnote na nasledujici strane

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Aug 26 11:19:20 CEST 2005

On Fri, 26 Aug 2005, JirkaP wrote:

> Dobry den, existuje nejaky duvod, proc mi jednu z poznamek pod carou
> dava LaTeX na nasledujici stranku? Podotykam ze pouze jednu, vsechny
> ostatni jsou v pate na teze strance kde je i odkaz. Neni nicim
> vyjimecna, neni v zadnem prostredi a nemam tuseni, cim to je.

Nejspis je to tim, ze na aktualni strance jiz neni dost mista, aby se tam
poznamka vesla, nebo by se stranka musela zlomit v mist, kde to neni
povoleno, a nastaveni penalt nedovoli, aby se rozlomila poznamka a
rozdelila na dve stranky. Pokud by se stranka zlomila pred odkazem na
poznamku, aby vse mohlo prejit na nasledujici stranku, byl by strankovy
zlom tak "spatny", ze to algoritmus strankoveho zlomu nedovoli.

> diky
> Jiri Pachman

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz