Grecke pismena v MetaPoste

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Aug 23 17:41:41 CEST 2005

On Tue, 23 Aug 2005 Jan.Busa at tuke.sk wrote:

> Dobry den,
>
> $h$ sa zobrazuje spravne, asi to bude niekde v nastaveni dvips (tusim, ze
> u mna je nastavene -P pdf).

-Ppdf zpusobi, ze se vkladaji Type1 fonty. Je mozne, ze prislusny font
mate poskozeny, pripadne mate chybu v mape. Pokud skutecne mate nastaveno
-Ppdf, stahnete si cerstve Type1 fonty a zkontrolujte, jestli jsou stejne
jako ty Vase. Take se podivejte do hotoveho EPS, jestli se pouziva font,
ktery prislusne pismeno obsahuje.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz