PS -> PDF & Azbuka

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Aug 1 19:00:57 CEST 2005

On Mon, 1 Aug 2005, Jan Holub wrote:

> Dekuji za pripominku. To jsem prehledl. Nicmene, ani s cmcyr to nechodi.
> Hlasi to uplne stejnou hlasku.

Tohle je pouze mapovy soubor pro dvips, ktery rekne, jak se k TeXovemu
jmenu najde PS jmeno fontu a v jakem souboru se definice nachazi.
Pogtrebujete jeste odpovidajici soubory *.fd (v adresari, ktery cte
LaTeX), ktere reknou, jak ma NFSS najit odpovidajici metriku TFM, coz je
vlastne TeXove jmeno fontu. Nezapomente, ze u vetsiny distribuci musite po
pridani souboru obnovit databazi.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz