Zmena velikosti obrazku

Jan Prichystal jprich at pef.mendelu.cz
Wed Aug 17 14:00:20 CEST 2005

Tue, May 10, 2005 ve 04:38:06PM +0200, Zdenek Wagner napsal:
> [...]

Tak jsem tento (pred casem diskutovany problem) vyresil trosku jinym zpusobem.
Neni to moc elegantni, ale pro muj ucel to postacuje a funguje. Pouzivam to
pri tvorbe prezentaci za pouziti baliku beamer.
Reseni je zhruba takoveto:

% Definice

\newdimen\vyska
\vyska=\textheight  		%%% vyska textu stranky
\advance\vyska by -10mm  	%%% snizeni vysky o mnou definovanou hlavicku a paticku (urceno experimentalne)
\newbox\mujbox				%%% box na uchovani textu

\def\obrazek#1{				%%% obrazek se roztahuje na vypoctenou vysku, maximalne vsak na delku \textwidth
        \includegraphics[height=\vyska,width=\textwidth,keepaspectratio]{#1}
}

% Telo textu

\begin{frame}				%%% zacatek slidu v baliku beamer
\setbox\mujbox=\vbox{
Bla bla bla bla ...
}

\advance\vyska by-\ht\mujbox                                                                                                               \box\mujbox

\obrazek{obr.eps}
\end{frame}					%%% konec slidu

Je to jednoduche. Divim se, ze me to nenapadlo driv :-)

	Honza Prichystal