Dotaz Kile/Latex

Vladimir Zima vzima at centrum.cz
Tue Aug 9 10:08:05 CEST 2005

Zdarvím!

Právě píšu diplomku a rozhodl jsem se jí napsat v LaTeXu. Bohužel jsem v
Latexu ponořený teprve pár dní a potřeboval bych vytvořit styl diplomky který
po nás vyžadují ve škole. Zejména jde o barvy v \section, názvu diplomky o
záhlaví zápatí a  boční tabulky které se řídí podle toho kde je \subsection,
a barevné ohraničení vkládaných obrázků. Jelikož srašně spěchám a diplomku
musim odevzdat cca za  1měsíc tak jsem ochotný někomu zaplatit za vytvořený
styl či radu!!! Vše píšu na Linuxu a v Kile/Latex/Tex.

Mělo by to vypadat zhruba takto http://www.scooterlabe.wz.cz/ukazka.pdf

kontakt na mě:
ICQ: 284049179
vzima at centrum.cz