Velikost fontu ve stylu a0poster

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Apr 29 12:11:26 CEST 2005

On Fri, 29 Apr 2005, Jiri Krticka wrote:

> Dobry den,
>
> pro tvorbu posteru pouzivam styl a0poster, ve kterem je font pro nadpisy
> definovan jako
> \newcommand{\VeryHuge}{\fontsize{89.16}{112}\selectfont}
> Zda se mi, ze v tomto pripade jsou radky ponekud blizko, ale nedari se mi
> zmenou druheho parametru u fontsize zmenit radkovani. Netusite co delam
> spatne?

Odstavec musi skoncit v miste, kde mate definovan onen velky font, tj.
{\VeryHuge nejaky nadpis\par} bude mit radkovani podle druheho parametru,
zatimco {\VeryHuge nejaky nadpis}\par bude mit radkovani podle hodnoty
\lineskiplimit (presne viz napr. TBN)

Misto \par muzete pouzit i prazdny radek

> Dekuji a zdravi
>
> Jiri Krticka

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz