Dotaz na odkazy v rejstriku

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 26 16:30:47 CEST 2005

Dobry den.
Z Vaseho puvodniho dotazu jsem nabyl dojmu, ze si predstavujete, ze to
see{B!A} bude opet zpracovavano nejak tak, jako \index{B!A}.
Ale tak tomu neni. Popis mechanismu najdete v souboru manpages.dvi,
ktery je soucasti instalace rejstriku. Da se najit i na CTAN,. Pokud ho
nemate,
zkuste http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?manpages.dvi.
Na str. 8 je prave to see popsano i s ukazkou. Jsou tam i dalsi "triky",
ktere makeindex umoznuje.
Zdravi
                  Jaromir Kuben