Informace: TeXikon , informační zdroj k plainu

Jan.Busa at tuke.sk Jan.Busa at tuke.sk
Fri Apr 15 10:22:58 CEST 2005

> Dobrý večer,
>
> nedávno jsem objevil zajímavý zdroj informací k TeXu. Jmenuje se
> TeXikon, je psán německy, je orientovaný zejména na plainTeX. Nepřináší
> nic nového, ale spíše přehled primitiv plus pár příkladů. Což je možná
> to nejlepší.
>
> http://texikon.artiverse.net/

> Vlastimil Ott

Dobry den,

stiahol som si z tej stranky -> Downloads subory

TeXikon in PDF format (774 Seiten, gzip, 2.248.846 bytes)
TeXikon in PS format (774 Seiten, gzip, 751.836 bytes)

V XP sa mi to stiahlo ako txrefman.pdf.gz, resp. txrefman.ps.gz ale vo
WinCmd mi hlasilo, ze je to zly format.

Po premenovani na txrefman.pdf resp. txrefman.ps bolo vsetko v poriadku.

   Jano Busa