riadkovanie v zozname obrazkov a tabuliek

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 14 11:44:05 CEST 2005

On Thu, 14 Apr 2005, Peter Paudits wrote:

> Dobry den,
> potreboval by som zmenit riadkovanie v zozname obrazkov a tabuliek na
> single (implicitne je double).

V jake tride ci balicku? Vsechny zakladni tridy maji normalni radkovani.

> \usepackage{setspace} v preambule funguje iba pre texty pod obrazkami
> (captions) a poznamky pod ciarou, nie vsak pre zoznam obrazkov.

Potrebujete predefinovat \l at figure a \l at table napr. pomoci
\@dottedtocline, viz LaTeXova kucharka/3 ve Zpravodaji 3/1997, pripadne i
\listoffigures a \listoftables, pokud v nem nejaky balicek meni radkovy
proklad.

> Dakujem za radu,
> Peter Paudits

Zdenek Wagner