cisla v nazvech prikazu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Apr 12 09:15:06 CEST 2005

On Tue, Apr 12, 2005 at 08:52:45AM +0200, hospodka at fel.cvut.cz wrote:
> potykam se s problemem pouziti cislic v nazvech prikazu, napr.:
>
> \def\x01{a5}

To je definice \x, po kterem povinne nasleduje 01.

> \def\x02{a30}

To je redefinice \x, aby po nem muselo nasledovat 02 namisto
01.

> Navic v definicich potrebuji, aby cisla fungovala tak jak maji. Menim kategirie
> znaku, ale zda se to byt netrivialni (alespon pro me).

Zmenit kategorie cislic na letter (11) je snadne, ale budete
pak mit *hodne* problemu pozdeji, napr. prestanou fungovat
\parindent=0pt, jelikoz nula uz nebude mit spravnou
kategorii (a to ani nemluvim o \parindent0pt, coz normalne
lze take).

> Jde to nejak vyresit?

Nepouzivat cislice v nazvech.

Yeti