slouceni eps souboru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 11 10:10:02 CEST 2005

On Mon, 11 Apr 2005, Ladislav Bitto wrote:

> Ja som si to vyriesil s pomocou TeXu. Znazornim viac obrazkov a potom
> v GSView urobim jeden EPS.

> TeX + DVIPS + GSView by mozno stacilo.

Pozor, gsview samo od sebe neprevede PS na EPS, pouze (vetsinou spravne)
vypocte BoundingBox. PS z dvips nesplnuje pozadavky EPS, ale protoze
obsahuje pouze chyby, ktere produkuje hromada jinych programu, vetsina
jinych programu si s tim pri vkladani EPS poradi. Pokud chcete vyrobit
EPS, pouzijte v dvips parametr -E.

Pro uplnost: dalsi moznosti je vytvorit PDF a z nej EPS bud komercnim
Acrobatem, nebo ghostscriptem s -sDEVICE=epswrite.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz