slouceni eps souboru

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Apr 8 08:43:18 CEST 2005

Vit Zyka wrote:

> Mozna bude problem i jinde, ale Encapsulated PostScript nesmi obsahovat
> showpage. A ten kolaps pravdepodobne zpusobuje ten zaverecny quit.
>
> Vitek Zyka

Souhlasim s panem Zykou. Jen bych jeste dodal, ze GhostScript umi
zkontrolovat
a vypsat vsechny prohresky proti korektnimu EPS. A je zde urcite riziko,
protoze GS je schopen tolerovat a osetrit daleko vice takovych prohresku,
nez lecktery RIP v tiskarnach.
Ja mam proto v GSview nastaveno "EPS warn" a snazim se predem osetrit
vsechny hlasene problemy v obrazcich. Nevim jak se to udela v GhostView,
mozna si to budete muset najit v dokumentaci GS.

S pranim uspechu,

Lubos Kloc