Vyvojove diagramy

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Apr 5 17:11:22 CEST 2005

lokki at host.sk wrote:

>Zdravim vsetkych
>
>Mohol by mi niekto poradit, ktory balik makier je dobry na kreslenie
>vyvojovych diagramov pre csplain. Mam na mysli diagramy z obdlznikov,
>kosostvorcov, sipok a pod. Teda tie, ktore sa pouzivaju na zapis
>algoritmov.
>
>Bohuzial internet je plny vsetkeho pre LaTeX ale pre plain sa hlada
>tazsie.
>Neviem preco na mnohych strankach spominaju slovko TeX a pri pohlade na
>priklady
>vidim LaTeX :-(
>
>Vopred dakujem

Pokud ty baliky pouzivaji LaTeXove prostredi picture, lze je pouzit i v
plainu.
Soubor, ktery umoznuje pouzit toto prostredi na pozadani zaslu, nechci
posilat
prilohy do konference.

Uzivatelu LaTeXu je vic nez uzivatelu plainu, tak je toho taky na siti
mnohem vic pro LaTeX.

Nicmene ja obrazky typu vyvojovych diagramu kreslim MetaPostem,
pripada mne to jednodussi.

S pranim mnoha uspechu,

Lubos Kloc