Pocet znaku.

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Mon Apr 4 17:13:04 CEST 2005

Vpisovano (take proto, ze je odpoved nad otazkou...)  ;-)

BoChal.

On Sun, 3 Apr 2005, Petr Ruzicka wrote:

> Spatne jsem se vyjadril.
> Ten preklad je pro nektere informace samozrejme nutny. Pisi v LaTeXu na
> na stroji, ktery nema nainstalovane Xka tudiz si ho na nem neprohlednu.
> Takze jsem nechtel reseni, v nemz by mi nekdo napsal, abych si otevrel
> dvi/pdf a zjistil pocet stranek spocitanim (to stejne s obrazky a
> tabulkami)
>
> Jak jiz ale naznacil Yeti, tak je pocet stran napsan v logu (coz me
> mohlo napadnout :-(

Jenze log je jednim z vystupu prekladu a ve sve puvodni otazce jste se
dvakrat celkem jasne vyjadril, ze prekladat nechcete ("ale ze zdrojaku
(*.tex)", "samozrejme nemyslim, ze dokument prelozim...").
Zda se tedy, ze ve skutenosti jste schopen prekladat a proti svemu
puvodnimu tvrzeni dokonce zjistovat pozadovana cisla i z vystupu
prekladu (dvi, ps), nejen z logu, jen se na ne proste nemuzete ci
nechcete divat.

> A jak se divam na jeho reseni, tak se daji jednoduse spocitat i obrazky
> a tabulky.

Daji, ale viz vyse. ;-)

> Nejvice se mi vsak libilo reseni treti pomoci programu WinEdt. Problem
> je ze je shareware a je pouze pro Win.

Krome toho Vam WinEdt podle vseho nevrati pocet radek vysledneho
zformatovaneho dokumnetu, ale pocet radek zdrojoveho souboru.
Nebo verite tomu, ze na nekterem radku je vysazeno 1069 znaku? ;-)

WinEdt je snad (za urcitych podminek) schopen spocitat logicke jednotky
(odstavce), ale nikoli fysicke (stranky).

B.