Pocet znaku.

Petr Ruzicka ruzickap at volny.cz
Sun Apr 3 11:32:46 CEST 2005

Spatne jsem se vyjadril.
Ten preklad je pro nektere informace samozrejme nutny. Pisi v LaTeXu na
na stroji, ktery nema nainstalovane Xka tudiz si ho na nem neprohlednu.
Takze jsem nechtel reseni, v nemz by mi nekdo napsal, abych si otevrel
dvi/pdf a zjistil pocet stranek spocitanim (to stejne s obrazky a
tabulkami)

Jak jiz ale naznacil Yeti, tak je pocet stran napsan v logu (coz me
mohlo napadnout :-(

A jak se divam na jeho reseni, tak se daji jednoduse spocitat i obrazky
a tabulky.

Nejvice se mi vsak libilo reseni treti pomoci programu WinEdt. Problem
je ze je shareware a je pouze pro Win.

Zajimal by me konkretni skript v Perlu nebo podobnem jazyku.

Dekuji za reakce

S pozdravem PetrR