Jde v plainu landscape?

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Apr 8 13:28:57 CEST 2005

Dobry den..
Chvili jsem si dal tu praci a hledal v archivu ale nic relevantniho jsem
nenasel i kdyz to asi nekdy tudy proslo.
Jak je mozne v plainu sazet na stranku orientovanou jako landscape. V
LaTeXu jsem to kdysi delal a nebyl to nejaky zasadni problem a i v
konferenci se u LaTeXu na to tema nekolikrat hovorilo. Muzete mi
poradit? Staci mi nekolikastrankovy dokument vytisknout cely jako
landscape - nemusim mit prepinani dokumentu z Portrait na Landscape a
naopak tj. namichany text se strankami obou orientaci. DIky za nejaky tip .
JArda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0514-1, 07.04.2005
Testovano: 8.4.2005 13:28:34