problém se stránkováním v třídě book

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Wed Sep 29 14:09:52 CEST 2004

<simkot at seznam.cz> writes:

> Dobrý den,
> prosím, potřebuji upravit v latex dokumentu stránkování v třídě book tak,
> aby celý dokument měl číslo stránky vždy v dolním rohu stránky, leč tam, kde
> začíná kapitola se číslo vždy objeví uprostřed stránky. Taky mám problém s
> tím, že se mně čísluje i stránka, která je prázdná. Existuje taky možnost,
> jak si upravit styl názvu kapitol, když mně připadají příliš obrovské?
> Hledala jsem to i v latexovské kuchařce pana Wágnera, ale nenašla jsem tam
> nic k těmto  problémům. Díky moc za jakoukoliv radu.
>
> Nadefinovala jsem si ke stránkování tohle:
> [...]

Dobry den

pre niektore stranky, ktore su prazdne, som niekde nasiel (pouzivam
tiez tiedu book) nasledovny kod.

% Nech prazdna strana je bez hlavicky a paty
\def\cleardoublepage{\clearpage\if at twoside \ifodd\c at page\else
  \hbox{}
  \thispagestyle{empty}
  \newpage
  \if at twocolumn\hbox{}\newpage\fi\fi\fi}

Snad to pomoze,
M. Fikar
--
mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar