OOfice.org (nebo doc) ->LaTeX

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Sep 23 14:31:14 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> write2latex neznam a ani zatim nechci zkouset - co dela spatne?

Hlavne tam toho cpe strasne moc, i kdyz jsem vsechno povypinal. Kazdy
odstavec je v nejakem divnem prostredi, skoro do vsech radku nacpe (i
doprostred odstavce) sekvenci \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ , kdyz si mysli, ze tam
autor textu chtel mit vice mezer, a ruzna dalsi zvjerstva.

> Pouzivam svuj kratky skriptik sxw2tex.pl, ktery prevede tucne, kurzivu,
> indexy a exponenty. Muzu samozrejme poskytnout, ale jak je snad jasne,
> nedela si ambice delat zazraky.

To bych byl moc rad, perl mam v OS/2 i v Linuxu. Ten zdrojovy text je ve
wordu proste proto, ze ho vetsina pisarek ma a nic jineho nezvladaji
(krome jedne, ktera je ochotna mi psat texty v XML).

> s pozdravem
>
> --
> Ondrej Koala Vacha

Zdenek Wagner