Vetsi pdf soubor z ps2pdf nez pdftexem

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Fri Sep 17 18:00:36 CEST 2004

On Fri, 17 Sep 2004, Zdenek Wagner wrote:

> To je docela hodne. Za stejnou dobu mi ps2pdf v OS/2 na Celeronu 333 MHz
> prezvejka 300 stran A5 s CSfonty Type1 (hladky text bez obrazku a
> tabulek).

Tak jak si to ctu, tak jsem to asi spatne napsal :( Bylo to testovane na
tisk z acroreadu na winXP na HP6 a byla tam 1 vs. 2 minuty. Takze se
moc omlouvam, ale nebyl to cas ripovani, ale cas, za ktery to acroread
prevede a ten je tiskarnou zpracovan. A ted se uz ani nemuzu podivat, zda
to acroread prevadi na postscript na PCL6. Nicmene dle zkusenosti vyrabi
acroread postscript cca 3x vetsi nez byl puvodni vstup pdf.

Tak nevim, ale aspon je duvod pouzivat pdftex k vyrobe pdf. Jeste kdyby
slo preskladat stranky pdf souboru. Jiste, umi to Thanovy pdfutils, ale za
cenu *znacneho* zvetseni souboru, nebot kazde strance da jeji vlastni
fonty, jako by stranka byla eps soubor.

--
Ondrej Koala Vacha