vice seznamu obrazku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Sep 15 09:25:17 CEST 2004

On Wed, 15 Sep 2004, Rudolf Ulc wrote:

> Dobrý den
>
> mám problém - potřebuji vytvořit v latexu zvlášť seznam obrazových příloh -
> mapy, zvlášť seznam obrazových příloh - černobílé obrázky a zvlášť seznam
> obrazových příloh - barevné obrázky.
>
> Hledal jsem googlem, ale nic jsem nenašel

Trochu hadam -- podivejte se do balicku float. matne me napada, ze umi
definovat nove typy plovoucich objektu a odpovidajici seznamy. Muzete si
to take udelat sam. Podivejte se do Zpravodaju na me LaTeXove kucharky. V
jednom dilu je popsano, jak se tvori obsah. Podobne si muzete vytvorit
seznam cehokoliv. Staci otevrit vystupni soubor, informace zapsat pomoci
\addtocontents a pak vypsat seznam makrem, kde se bude volat \@starttoc.
Obe makra musi mit stejny parametr urcujici typ seznamu. Makrem \l at neco
(misto neco doplnite typ zaznamu pouzivany v makru \addtocontents) urcite,
jak to ma v seznamu vypadat.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz