pdflatex, pismenka bez diakritiky po copy-and-paste z Acrobatu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Fri Sep 3 10:24:09 CEST 2004

On Fri, Sep 03, 2004 at 10:15:35AM +0200, Richard Pecl wrote:
> Nojo, jenze kdyz dam do dokumentu prikaz \usepackage{czech}
> misto \usepackage[czech]{babel} a prekladam ho pak pdfcslatex,
> tak mi kopilator ohlasi chybu "You have used an old interface
> to call babel" a problem s hackama a carkama v pdf zustava.
> Asi se ten babel teda nejak vyvolava a ja nevim, jak to zakazat.

Máte dost starou instalaci nebo blbě nastavené cesty (v
nových to bývá správně). V texmf.cnf musí být něco jako

TEXINPUTS.pdfcslatex = .;$TEXMF/{pdftex,tex}/{cslatex,csplain,latex,generic,}//

tj. nejprve se prohledávají adresáře CS-TeXu, a pak ostatní,
takže na babel nedojde. A mít samozřejmě CS-TeX nainstalován
;-)

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.