problém se stránkováním v třídě book

simkot at seznam.cz simkot at seznam.cz
Wed Sep 29 07:36:53 CEST 2004

Dobrý den,
prosím, potřebuji upravit v latex dokumentu stránkování v třídě book tak,
aby celý dokument měl číslo stránky vždy v dolním rohu stránky, leč tam, kde
začíná kapitola se číslo vždy objeví uprostřed stránky. Taky mám problém s
tím, že se mně čísluje i stránka, která je prázdná. Existuje taky možnost,
jak si upravit styl názvu kapitol, když mně připadají příliš obrovské?
Hledala jsem to i v latexovské kuchařce pana Wágnera, ale nenašla jsem tam
nic k těmto  problémům. Díky moc za jakoukoliv radu.

Nadefinovala jsem si ke stránkování tohle:
\pagestyle{fancy}
\fancyhead{}
\fancyfoot{}
\fancyfoot[LE,RO]{\thepage}