pdfcslatex a czech.sty (\csprimeson)

Pavel Jindřich Řezníček pavel.jindrich at tiscali.cz
Mon Sep 20 19:20:45 CEST 2004

Dobrý den,

prosím, potřeboval bych se zbavit následujícího problému:

Mám TeXLive 9/2003.
Používám czech.sty (\usepackage{czech}) a makro \csprimeson pro zapnutí
českých uvozovek typu ``...''.
Když se však pokusím vytvořit pdf soubor pdfcslatexem, nahlásí mi
následující chybu:

 (c:/TeXLive/texmf/tex/context/base/supp-pdf.tex
(c:/TeXLive/texmf/tex/context/base/supp-mis.tex
! Undefined control sequence.
`->\futurelet \nxt
                   \leftprim@
l.45 \StartLatexHack

Překlad do DVI probíhá v pořádku, dvips a dvipdfm také.

Nabízí se několik řešení, včetně nejprimitivnějšího, tedy zaměnit
všechny explicitní uvozovky za makro \uv{...}. Nebo používat místo
pdfCSLaTeXu dvipdfm. Možná i jiná řešení na nízké úrovni.

Mě by však zajímalo, zda lze např. zásahem do souborů z distribuce
sladit pdfcslatex s makrem \csprimeson.
Děkuji předem za odpovědi.

Pavel Řezníček

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0439-0, 20.09.2004
Testovano: 20.9.2004 18:41:42