Neproporcionalni narrow font

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Tue Oct 5 13:22:00 CEST 2004

On Tue, Oct 05, 2004 at 01:15:46PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Zuzovat PS ripem neni zadne zoufalstvi, pokud tedy neuvazujeme variantu,
> ze sazim s metrikami nezuzenymi a zuzim az pri tisku :) A ani jsem nikdy
> nepozoroval, ze takoveto zuzni je nejak mene kvalitni nez jine (jake?
> hromadne zuzeni v editoru, ktery udela presne totez co ten PS rip?)

Je to zoufalstvi, nebot se tim przni puvodni navrh fontu a meni
jeho svetlost. Je to stejny rozdil jako mezi pravymi a nepravymi
kapitalkami -- zmeni se svetlost vuci ostatnim fontum v rodine.
Zuzeni pismene "n" by napriklad melo spocivat ve zkraceni obloucku ale
pri zachovani tloustky driku (coz pri linearni transformaci na urovni
PostScriptu neni dodrzeno).

s uctou a pozdravem
--ps