emTeX na WIN XP

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Nov 30 14:11:06 CET 2004

On Tue, 30 Nov 2004, [ISO-8859-1] Jaromír Kuben wrote:

> Ladislav Bitto napsal(a):
>
> Neni to nejake nedorozumeni? dvipm je Mattesova prohlizecka pro OS/2. Je
> urcena  pro presentation manager=pm
> (to je graficke prostredi OS/2) a ta urcite nemuze bezet pod Win (ani
> 16bitova verze dvipm16.exe).

Windows NT jsou jednim z nastupcu OS/2 1.x a dvipm16 je prave pro tuto
starou verzi OS/2, takze by to melo bezet.

> Ale Mattesova dosovska prohlizecka je dviscr.exe, popr. dviscrs.exe (to
> bylo tusim slow - mene narocna na pamet)
> a dviscr7.exe (s koprocesorem). Ale jestli to automaticky umi nacitat

Neumi. Kdyz v DOSu bezi dosova prohlizecka, tak neexistuje mechanismus,
ktery by DVI modifikoval (tedy pokud ten soubor neni sdileny po siti a
otevreny pro zapis z jineho stroje).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz