emTeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Nov 30 13:20:13 CET 2004

On Fri, 19 Nov 2004, Zdenek Wagner wrote:

> Mimochodem, pri pouziti rsx by ve Win XP mela fungovat 16bitova verze
> dvipm (dvipm16.exe nebo dvipm167.exe), ale nezkousel jsem to. Ten natahne
> novou verzi DVI bez nutnosti klikani. Muzete take pouzit jakykoliv jiny
> prohlizec DVI urceny pro Win, DVI je vsude stejny a je jedno, jestli jste
> ho udelal emTeXem nebo MikTeXem, jen musite prohlizeci spravne podstrcit
> fonty.

tak skusil som pustit dvipm16.exe, ale nevedel som to rozbehat.
Skusal som aj ine DVI ovladace pod WIN (dviwin, windvi, yap), ale
ani v jednom som nenasiel funkciu na automaticke nacitanie suboru
po zmene - ked ovladac nie je aktivny.

Ako som hladal na sieti, tak som natrafil aj na nasu diskusiu o
tomto probleme a tam vidim, ze jeden mail mi usiel (mozno som ho
ani nedostal). Pan Matej Cepl pisal, ze ked davno pracoval pod WIN,
tak "GSView umel watch files". Ja som si vyhrabal staru verziu
GV2.7, ale ani tam som to nenasiel.

Teda zmeneny otvoreny subor sa znova nacita automaticky,
ked kliknem na okno GV, ale nenacita sa ked nekliknem.

Pri TeXovani celeho suboru to nema vyznam, ale ked sa preklada iba
"okolie kurzoru", tak by to bolo skvele. Snad sa niekedy dockam.

Zdravi
Ladislav Bitto