emTeX na WIN XP

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Nov 19 14:02:08 CET 2004

On Fri, 19 Nov 2004, Zdenek Wagner wrote:

> Pro prechod mezi editorem a GV pouzivam Alt-Tab. GV pro Windows i pro OS/2
> je od stejneho autora a ovladani podle specifikace CUA maji take oba
> systemy.

To som aj ja skusal (ALt-Tab), ale hned som sa vratil k stalemu
pustaniu GV.

> Nevim, jake texty pisete, ja pracuji treba s knihou se spoustou fotografii
> v tiskovem rozliseni, takze PS ma bezne 1.5 GiB. I kdyz se ma zpracovat
> jen jedna stranka, tak se dvips docela nadre a gsview pri zobrazovani
> taky.

Ja pisem vacsinou clanky kde je vela rovnic (niekedy az 90% clanku). A ked
som pisal knihy s obrazkami, tak najprv som to napisal a obrazky az potom
vyrabal a vkladal.

Ja som uz proste taky, musim vidiet okamzite kazdu rovnicu, kazdy
odstavec, kazdu tabulku.....(teda prelozenu). Vtedy ked to pisem, este ich
ako tak "pamatam" o desat minut uz musim rozmyslat, ze co som to vlastne
pisal. Teraz takyto preklad view trva asi menej nez 0.2s, teda bolo by
super, keby to islo automaticky.

> Mimochodem, pri pouziti rsx by ve Win XP mela fungovat 16bitova verze
> dvipm (dvipm16.exe nebo dvipm167.exe), ale nezkousel jsem to. Ten natahne
> novou verzi DVI bez nutnosti klikani. Muzete take pouzit jakykoliv jiny
> prohlizec DVI urceny pro Win, DVI je vsude stejny a je jedno, jestli jste
> ho udelal emTeXem nebo MikTeXem, jen musite prohlizeci spravne podstrcit
> fonty.

Niekedy sa nato pozrem. Dakujem za info.

Zdravi
Ladislav Bitto