chyba: Missing character

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Nov 12 13:01:36 CET 2004

On Thu, 11 Nov 2004, Ladislav Kašpárek wrote:

> Pratele,
> TeX mi do logu napsal mimo jine toto:
>
> [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]
> Missing character: There is no   in font csr10!
>  [15] [16] [17] [18] [19] [20]
>
> a nic vic, jak zjistim alespon cislo radku, kde
> je ten znak, pripadne ktery?

Nastesti jste ten missing character do emailu propasoval.
Podival jsem se na tu treti mezeru ze tri ve Vasem mailu
a shledal, ze se jedna o znak s kodem 160, tj. a0 hexa.

Tento znak ma nektery software vyhrazen pro nezlomitelou mezeru.
Je docela pravdepodobne, ze ji tam napachal nejaky software (nebudu
jmenovat) automaticky. Muzete si ji ve svem zdrojovem dokumentu najit
napriklad vyhledanim znaku s uvedeym kodem v rozumnem textovem editoru.
Nebo si definujte:

\catcode`\^^a0=13 \def^^a0{~}

Zdravim

Petr Olsak