LaTex v Brně

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Mon Nov 1 16:46:59 CET 2004

On Mon, Nov 01, 2004 at 04:21:17PM +0100, Luboš Kloc wrote:

> Jizdni rady MHD v Brne se mne svym strizlivym grafickym provedenim
> a prehlednosti libi a byl bych rad, kdyby zde TeX fungoval i nadale.

Libily se i Knuthovi, kdyz prijel do Brna v roce 1996 prebirat
cestny doktorat FI MU (a ve svem inauguracnim projevu zminil,
ze byl potesen, ze kdyz sel kolem brnenske zastavky a vsiml si,
ze je sazena jeho Computer Modern fontem).

> Snad si pan Chlumsky z nasich rad neco uzitecneho vybere.

A ze zdravim jeho spolupracovniky, kterym jsem TeX nekdy
zacatkem 90. let v DPMB pomahal rozchodit, a ktery uz od te
doby patrne prezil vymenu nekolika operacnich a DB systemu i tiskaren,
programatoru a stale vice ci mene funguje ;-). Snad tento
pevny bod v dnesnim postmodernim svete vydrzi i pro
dalsi generaci/dekady.

S pozdravem,
--ps