LaTex v Brně

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Nov 1 16:21:17 CET 2004

Nejspis mate pravdu. Ty stylove soubory pochazeji nekdy z roku 1993
a zaslouzily by dukladnou revizi a prestavbu pro LaTeX2e.
Ja jako plainista nabizim reseni, ktera jsou mne blizsi.

Nicmene puvodni dotaz na me pusobil dojmem, ze pan Chlumsky
nechce predelavat stylove soubory, jen dosahnout toho, aby mohl
vkladat do jizdnich radu ruzne aktualni poznamky a pokyny pro
ridice a aby mu to fungovalo jako drive. Coz podle meho nazoru lze
docilit.

Jizdni rady MHD v Brne se mne svym strizlivym grafickym provedenim
a prehlednosti libi a byl bych rad, kdyby zde TeX fungoval i nadale.
Snad si pan Chlumsky z nasich rad neco uzitecneho vybere.

S pozdravem,

Lubos Kloc

P.S. Mne to skutecne pri prekladu csLaTeXem natahlo font cmr8.
Nemuze to byt tim, ze jsem to bral zcela bez uprav, takze se tam
nenacita zadny czech.sty a z csLaTeXu je tam jenom to, co je primo
ve formatu? Nechce se mne to ted hledat...