pdfcsplain a pokrocile vlastnosti formatu pdf (delší)

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Thu Nov 4 20:05:27 CET 2004

Dobrý večer,

už jsem se ptal před časem (bez odpovědi), nyní se moje požadavky
rozrostly, tak se ptám znovu.

Je možné pomocí pdftexu vytvořit dokument s následujícími vlastnostmi?

1) Uzamčený (proti změnám, ne proti tisku, ten je naopak vyžadován).
2) Web-optimized (?)
3) Tagged pdf (?)
4) Další možné vlastnosti nového formátu PDF 1.5

Otazník znamená, že nevím, co daná vlastnost "umí" a jaké je její
praktické využití. Uvítám zkušenost.

Mám Slackware Linux 10.0 a

  $ pdfcsplain -v
pdfTeX (Web2C 7.5.2) 3.141592-1.11a
kpathsea version 3.5.2
Copyright (C) 1997-2003 Han The Thanh.
Kpathsea is copyright (C) 1997-2003 Free Software Foundation, Inc.

Na webu pdftex.org jsem našel

pdfTeX
Distribution

The latest stable version of pdfTeX is 1.10a

  Last updated $Date: 2003/01/31 17:23:55 $ Sebastian Rahtz

Takže mám novější, než je stable.

Tady

http://groups.google.com/groups?hl=cs&lr=&threadm=38EE1C1B.8FD6D700%40visteon.com&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dpdftex%2Bsecure%26hl%3Dcs%26lr%3D%26selm%3D38EE1C1B.8FD6D700%2540visteon.com%26rnum%3D2

se píše, že podpora není. Je to pravda?

Nemáte prosím někdo odkaz na tematický web k pdftexu (kromě oné
holandské firmy, která protežuje ConteXt)?

Mnoho otázek, díky za odpovědi 8-)

--vo

--

Vlastimil Ott