nastaveni citace v prostredi thebibliography

Tonar Zbyněk Zbynek.Tonar at lfp.cuni.cz
Thu Nov 4 14:23:42 CET 2004

Dobrý den,
dělám přednášku v LaTeXu u s použitím pdfscreen. Vše OK, ale na konci potřebuji promítnout dlouhý seznam literatury, který se nevejde na jeden slide. Když rozdělím thebibliography do dvou "slides", tj. i do dvou prostředí thebibliography, budou v tom druhém číslovány položky \bibitem znovu od jedničky. Já bych chtěl, aby na sebe číselně navazovaly. Našel jsem si, že thebibliography používá čítač enumi a myslel jsem si, že tady dám v tom druhém thebibliography např. toto:

\setcounter{enumi}{20}

Ale nic se nestane, číslování jde opět od 1, nevím proč.

Můžete mi poradit? Jsou jistě i jiná řešení, např. dát na konec přednášky jiný pdf soubor vyrobený v jiné LaTeXové třídě. To mám ale v záloze.

Děkuji

Zbyněk Tonar