Medzery za znakmi ľ, ď, ť ... (link snad opravany)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu May 13 08:56:02 CEST 2004

Ernest Beinrohr wrote:
> [...]
Mne to zas tak divne nepripada. V Babelu se pouzije jiny font v kodovani
T1, hadam asi ptmr8t, a ten bude mit jinou metriku vytvorenou kdovikde.
Mam dojem, ze uz tady o tom nejake diskuse kdysi probehly. Cestine a
slovenstine na miru site fonty jsou pro csLaTeX v kodovani IL2,
tedy ty s koncovkou -8z. Babel je na tom podstatne hur, protoze
vetsina ceskych a slovenskych TeXpertu jej nepouziva.

> http://www.oernii.sk/Ernest_Beinrohr-Thesis.dvi.gz

> Pomohlo. Editacia texmf/tex/generic/config/language.dat a spustenie
> 'fmtutil --all'. RPM mi to vzdy pri upgrade posaha.

Nejsem si jist, jestli ceske a slovenske vzory deleni pro T1 kodovane
fonty vubec existuji. Taky o tom tady probihala pred casem nejaka
diskuse (neco o moznosti sjednoceni csLaTeXu a Babelu), ale jako
plainista jsem tomu nevenoval prilis pozornost.

Podle meho nazoru by oba problemy vyresil prechod od Babelu
na csLaTeX. Jak na to by melo byt nekde ve FAQ.

Hodne uspechu preje

           Lubos Kloc