Medzery za znakmi ľ, ď, ť ... (link snad opravany)

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed May 12 19:13:38 CEST 2004

Ernest Beinrohr napsal(a):

> Luboš Kloc wrote:
>
>> 1) Ten link bohuzel neni funkcni
>
> - http://www.oernii.sk/tex.png snad pojde.

To je divne. Ja pouzivam bezne taky Timesy a u toho t s hackem nic
podobneho nemam. Problem (obdobny) jsem mel
jen v kurzive. Kazdopadne je to potiz s metrikou. Ja ovsem pouzivam jine
kodovani a metriky od p. Wagnera
(ptmr8z.tfm  a k nim rptmr.tfm a pod.). Muzete nekde zpristupnit dvi soubor?

> - Latex pouzivam z mandrake RPM tetex-latex-2.0.2-15mdk [TeX (Web2C
> 7.4.5) 3.14159]
> - mam zapnute: \usepackage[slovak,british]{babel}, \selectlanguage{slovak}
> - log som dal na: http://www.oernii.sk/Ernest_Beinrohr-Thesis.log
> - font pouzivam: \usepackage{times}, \usepackage[T1]{fontenc}

Vas format nema zavedenou slovenstinu. V logu se pise:

LaTeX2e <2001/06/01>
Babel <v3.7h> and hyphenation patterns for american, french, german, ngerman, b
asque, italian, portuges, russian, spanish, nohyphenation, loaded.

Tedy zadna slovenstina. A nize:

Package babel Warning: No hyphenation patterns were loaded for
(babel)                the language `Slovak'
(babel)                I will use the patterns loaded for \language=0 instead.

\l at slovak = a dialect from \language0

\language0 je ovsem US anglictina.
Musite pregenerovat format, aby v nem byla slovenstina. Detaily Vam
neporadim, protoze tuto instalaci
nepouzivam. Urcite se Vam nekdo ozve.

Zdravi
                Jaromir Kuben