Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Tue May 11 15:36:19 CEST 2004

Zrovna minuly tyden jsem na zadost kolegy napsal pocestovaci zaplatu pro
postscriptove soubory z Matlabu (ackoliv sam pouzivam Octave+gnuplot).
Spociva v pridani spravneho encoding vektoru -- udelal jsem to podobne, jako
je to v postscriptovych souborech z gnuplotu. Zaplata s popisem je na me web
strance.

> Sice pouzivam Octave + Gnuplot, ale je to podobne. Popisky resim tak, ze
> grafy udelam zdela bez nich a pak je doplnuji v TeXu obvykle pomoci
> PSTricks.

Cestina v gnuplotu funguje, napr. CP852 (OS/2 a DOSBOX/MS-Windows) a
ISO-8859-2.
Kodovou stranku CP1250 (tj. GUI/MS-Windows, nikoliv DOSBOX/MS-Windows) jsem
do gnuplotu pridal o vikendu (predtim to asi nikdo nepotreboval).

***  Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz
***     Institute of Condensed Matter Physics
***     Masaryk University, Brno, Czech Republic
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/