Obrazky z Matlabu do LaTeXu

Tomas Mikolanda tomas.mikolanda at vslib.cz
Mon May 10 20:10:15 CEST 2004

Dobry den,

osobne mam zkusenosti pouze ty nejlepsi. Matlab je vynikajici exporter
do eps.
Ve Vasem pripade bych doporucil zkusit pouzit volbu "dpsc2" misto "psc2".
Pripadne dalsi nastaveni muzete najit pod napovedou k prikazu "print".

Pokud se jedna o export obrazku z otevreneho okna, muzete pouzit i
export pomoci
menu, kde je primo na vyber z nekolika formatu (barevny / cernobily EPS,
atd..)

Nevim, jestli jsem Vam pomohl ci dobre pochopil Vasi otazku, snad jo..

S pozdravem

  Tomas Mikolanda